- Prihvatanja porudžbine
Nakon poručivanja, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a koji ste naveli tokom procesa poručivanja.
- Plaćanje porudžbine
Plaćanje se obavlja kuriru prilikom preuzimanja (plaćanje kurirskoj službi se vrši u kešu, pa Vas molimo da pripremite iznos za uplatu). Za sve porudžbine veće od 6000,00 dinara, trošak dostave plaća Tvoja Kosa. Od kurira ćete prilikom preuzimanja dobiti slip na kom je naznačen iznos pošiljke uvećan za trošak dostave ukoliko je porudžbina manja od 6000,00.
- Rok isporuke
Sve pakete, za koje tražene proizvode imamo na stanju šaljemo radnim danom do 12h.
Period isporuke porudžbine je 1-3 radna dana (Osim u periodu praznika, kada zbog gužve na terenu i kurirske službe rade otežano).
Porudžbine poslate petkom i vikendom biće spakovane i poslate prvi radni dan i dostavljene isto nakon 1-3 radna dana.
- Kašnjenje isporuke
U slučaju kašnjenja isporuke, kupac ima pravo da odustane od kupovine i neće snositi nikakve dodatne troškove.
- Cena isporuke
Naručenu robu Vam šaljemo kurirskom službom, cena isporuke je 400 dinara za sve pakete do 2kg. Troškovi isporuke se dodaju na cenu proizvoda i iskazani su uz cenu proizvoda i tokom procesa naručivanja na našem sajtu.
U slučaju zamene robe, troškove vraćanja robe snosi kupac.
U retkim situacijama ćemo morati otkazati Vaše porudžbine ako na zalihama nema traženih proizvoda. Možemo podeliti Vašu porudžbinu prilikom isporuke na nekoliko delova u zavisnosti od raspoloživosti i dostupnosti robe na zalihama. To kupcu neće prouzrokovati dodatne troškove.
- Procedura isporuke
Pošiljka stiže na adresu u periodu od 08:00-18:00 sati. Potrebno je da u tom periodu na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, pozvaće vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i dogovoriti novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni drugi put ne pronađe na adresi, pošiljka će biti vraćena.
Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je vizuelno pregledati paket pred kurirom, a ukoliko primite oštećen paket ili primetite neki propust kurirske službe, budite slobodni da nam se odmah obratite kako bismo Vam dalje pomogli u rešavanju problema.
Ukoliko primetite da je transpornta kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, imate prava da odbijete prijem pošiljke i odmah nas obavestite pozivom na telefon +381 62 355 495 ili putem e-maila info@tvojakosa.rs.
UKOLIKO PRIMITE OŠTEĆEN PAKET neophodno je da PRIJAVITE NASTALU ŠTETU U ROKU OD 24h od prijama paketa jer u suprotnom nećemo moći da Vam uvažimo reklamaciju.